- Eğitim Türü
- Kişisel Gelişim Eğitimleri
- Eğitim Adı
- Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi (ONLINE)
- Eğitim Yeri
- ONLINE
- Toplam Eğitim Süresi
- 24
- Eğitim Kontenjanı
- Eğitime Kimler Katılabilir?
- HERKES
- Eğitim Sertifikası Var mı?
- Eğitim İçeriği
Eğitim İçeriği
Müşteri memnuniyeti, satış süreci boyunca Müşteri gereksinimlerinin karşılanması sonrasındaki memnun kalma seviyesi olarak tanımlanır. Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi, Rekabet ortamında başarılı olabilmek ve güçlü kalabilmek, müşteri memnuniyetini arttırarak müşteri kayıplarını en aza indirebilmek, daha çok sadık müşteri yaratabilmek için inovatif çözüm önerileri sunar.
Lütfen değer giriniz
Lütfen değer giriniz
Lütfen değer giriniz
Lütfen değer giriniz
Lütfen değer giriniz
Lütfen değer giriniz